joi, 21 iunie 2012

Pancakes cu piersici caramelizate

  E una dintre retetele perfecte pentru un mic dejun de vacanta.


Aveti nevoie de :

  • 300 ml lapte
  • 200 gr faina alba
  • 1 lingurita praf de copt
  • 1 ou
  • un praf de sare
  • 2 piersici coapte bine
  • 4-5 linguri zahar
  • 1 plic de zahar vanilat
  • 1 lingura unt


Se prepara astfel:
  • faceti un aluati din faina, ou, lapte, praf de copt si praful de sare amestecand bine sa nu ramana cocoloase

  • incingeti o tigaie bine si cu un polonic turnati aluat in tigaie astfel incat sa va iasa niste discuri de marime potrivita 
  • cand pe partea necoapta se vad bule de aer intoarceti clatita si prajiti si pe cealalta parte

  • repetati operatiunea pana terminati aluatul
  • spalati piersicile si apoi le taiati felii potrivite
  • intr-o alta tigaie puneti zaharul si zaharul vanilat cu o lingura de apa la topit
  • cand acesta prinde o culoare aramie deschisa adaugati untul amestecand bine si imediat piersicile lasat tigaia pe foc inca 2-3 minute
  • serviti peste 5-6 clatite sosul caramel cu piersici




Pofta buna si o zi grozava sa aveti!
Cu aceasta reteta particip la Provocarea Dulce Romanie luna Iunie 2012, gazduita de Andie's Veggie.

26 de comentarii:

  1. Nu ar mai trebui sa intru pe blog inainte de a manca:)).Arata exceptional de bine!

    RăspundeţiȘtergere
  2. Arata minunat!!! Mi-ai facut o pofta incredibila cu buna dimineata, dar o sting eu cu o cana mare de ceai verde :D Pupici

    RăspundeţiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Mihai iti multumesc!
      Nu ma asteptam sa iti placa ...
      O zi frumoasa sa ai!

      Ștergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundeţiȘtergere
  5. arata asa de bineeeeeeeeeee
    super parfumate si delicioase aceste pancakes musai trebuie sa fie masa mea maine dimineata :))
    te pup draga mea! O zi minunata!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Arata si sunt si tare bune!
      Sa ai grija sa fie coapte bine piersile :) :*

      Ștergere
  6. Pai este preferatul meu si in zilele de vacanta si in cele lucratoare :)
    Delicios!

    RăspundeţiȘtergere
  7. sunt de acord cu tine...e perfect pt vacanta, sau weekend, cand ai mai mult timp dimineata!

    RăspundeţiȘtergere
  8. Sunt perfecte Alina!

    week frumos, te pupam

    RăspundeţiȘtergere
  9. Le aranjezi mereu asa de frumos si faci niste poze tare reusite :)

    http://simplement-heureuse.blogspot.ro/

    RăspundeţiȘtergere
  10. Mmm, imi place combinatia cu piersici caramelizate!!!Maine asta o sa fac la desert:)Pup!

    RăspundeţiȘtergere
  11. O-ho-ho Alina,cu clatitele astea ii iei fata lui Andie sau cred ca o sa o dai pe spate:-)))Sunt bestiale,parca simt aroma intensa de piersici...sa sti ca miroase pan' la mine :-))
    Postarea este de nota 11 de la A si pan'la Z.Pozele sunt superbe si desertul la fel.In acest moment as manca si eu o portie dar de la alti ;-))ca pana le fac eu ...sunt satula.
    Vad ca ai mancat deja si piersici,io nici de astea n-am avut timp...da' acum e vacanta,imi iau revansa si ma dau la toate !!!
    Pupic si zi faina sa ai!

    RăspundeţiȘtergere
  12. Ce delicioase sunt ! Piersici caramelite,hmmm ?:)
    La favorite ,repede! :))

    RăspundeţiȘtergere