joi, 12 ianuarie 2012

Muffins "Bine ai venit pe lume Raducu!"

   Astazi una dintre cele mai bune prietene ale mele a adus pe lume un baietel minunat care se va numi Radu Andrei.




Ii urez mamicii sanatate multa si rabdare( la fel de multa ) si alaturi de sotul ei , sa creasca aceasta minune de la Dumnezeu, asa cum pot ei mai bine, iar peste ani sa se poata mandri cu un om frumos , sanatos , talentat si educat .
La multi ani Radu Andrei si bine ai venit pe lume!









In cinstea mamicii si a micului print am facut niste muffins cu ciocolata delicioase!

Aveti nevoie de :

  • 100 gr zahar
  • 100 gr unt
  • 2 oua
  • 1 plic zahar vanilat
  • 1 lingurita praf de copt
  • 5 linguri lapte
  • 175 gr faina
  • 100 gr ciocolata  cu lapte
  • 180 gr ciocolata alba
  • 100 ml frisca lichida
Se prepara astfel :
  • frecati untul cu zaharul vanilat si zaharul bine,apoi adaugati cele 2 oua,faina si praful de copt la final cele 5 linguri de lapte si 100 gr ciocolata cu lapte taiata marunt


  • puneti aproximativ 2 linguri din aluat in fiecare hartie de muffins si dati tava la copt la 180 grade( cuptor preincalzit)

  • acestea sunt gata in 20 minute (sau le puteti testa cu o scobitoare si cand aceasta iese curata sunt coapte bine)
  • le scoateti si le lasati sa se raceasca
  • preparati ganache-ul de cioco alba astfel : aduceti la punctul de fierbere 100 ml frisca lichida si turnati peste ciocolata alba rupta in bucati si amestecati pana ciocolata se topeste

  • dati ciocolata la frigider aproximativ o ora
  • cand aceasta s-a racit bine o mixati putin cu ajutorului mixerului apoi cu un pos decorati prajiturelele

  • eu tot din ciocolata neagra topita am realizat literele R si A la care am atasat o scobitoare si cand s-a racit ciocolata le-am putut pune in muffins

Bine ai venit  pe lume Radu Andrei!




Sosetelele de la "matusica" Alina

Botoseii de la bunica


Botoseii de la mosici




8 comentarii:

  1. sa fie sanatosi amandoi! Foarte frumoase cupcakes ai facut :)
    pupici

    RăspundeţiȘtergere
  2. Emily multumesc!
    EU nu le-am zis cupcakes ca pt mine ele nu sunt!Sunt muffins cu mot de cioco alba! :)

    RăspundeţiȘtergere
  3. Bun venit!Si Doamne ajuta sa aiba tot ce isi doresc!Vad ca l-ai primit frumos pe Raducu!

    RăspundeţiȘtergere
  4. cred ca de acum trebuie sa-i faci o traditie...de ziua lui, ceva dulce si bun!
    P.S. te urmaresc si eu de acum, imi place blogul tau...poate ma vei vizita si tu!

    RăspundeţiȘtergere
  5. Hey, sa fie sanatosi amandoi, veseli si voiosi...si mi-ai facut o pofta cu muffins :D

    RăspundeţiȘtergere
  6. Sa creasca frumos si sanatos!
    Frumoase prajiturele ;) !

    RăspundeţiȘtergere
  7. multumim frumos matusica Alina!
    raducu iti trimite un zambet dulce!

    RăspundeţiȘtergere