vineri, 11 martie 2011

Ciocolata de casa alba

 ...cu nuci


Pentru ca mie imi place ciocolata de casa dar imi place foarte mult si ciocolata alba , mi-am propus sa fac ciocolata alba de casa.
Aveti nevoie de :
  • 350gr zahar
  • 100 gr margarina
  • 25 ml apa
  • 300 gr lapte praf
  • nuci

Se prepara astfel:
  • intro oala puneti apa ,zaharul si margarina
  • amestecati bine sa se topeasca totul si lasati 2-3 minute sa fiarba amestecul
  • adaugati apoi laptele praf cu grija sa nu ramana cocoloase

  • adaugati nucile,amestecati iar si turnati compozitia intro forma acoperita cu hartie de copt (pentru a ne fi mai usor apoi sa o scoatem si sa o taiem)

  • lasati toul peste noapte la frigider si a2a zi taiati o bucatica si savurati :)


E delicioasa!

10 comentarii:

  1. si mie imi place mult ciocolata alba.
    Te-am adaugat in listuta mea de blogroll, ca sa te pot urmari mai usor. Daca iti fgace placere, viziteaza si blogul meu.

    RăspundeţiȘtergere
  2. Eu am incercat acum s-o fac si nu cred ca mi-a iesit bine :(.Compozitia s-a intarit si abia am pus-o in tava.

    RăspundeţiȘtergere
  3. Suzy nu cred ca ti-a iesit rau!
    Daca nu se sfarama cand o tai e super ok!
    Sa imi spui daca iti place gustul!

    RăspundeţiȘtergere
  4. Deci...gustul e super(am pus si niste esenta de portocale)!
    Dar nu pot s-o tai,asa de tare e.Dupa ce ma chinui sa o tai se "taie" tot cum vrea ea.Oricum e buna si se mananca:).

    RăspundeţiȘtergere
  5. Suzy la mine asa moale a fost de imi era teama sa o las afara din frigider :( ...nu stiu ce s-a putut intampla!
    Totusi e ok ca iti place gustul!
    Multumesc pentru vizita!

    RăspundeţiȘtergere
  6. duritatea ciocolatii depinde de cat timp lasati zaharul sa se topeasca...daca il lasati mult timp compozitia va deveni ca mierea astfel ciocolata devine dura.deci cat timp lasati zaharul la topit depinde si duritatea rezultatului.bineinteles ca depinde daca respectati si gramajul ingredientelor ( in special al apei )

    RăspundeţiȘtergere
  7. Anonim multumesc pentru explicatie!
    Ma gandeam eu ca asa stau treburile insa nu am scris...
    Multumesc pentru mesaj!

    RăspundeţiȘtergere
  8. Arata minunat!In momentul asta ma pun sa o fac!Mersi pentru reteta! :)

    RăspundeţiȘtergere
  9. Mie nu mi s a întărit deloc :(

    RăspundeţiȘtergere
  10. In final cam cata ciocolata rezulta? Ajunge pentru 4 persoane dintre care 2 foarte iubitoare de asa ceva?

    RăspundeţiȘtergere